[silindi] sizin kararınız tabi ki ama benim kızımda 500 gr alması gereken zamanda 40gr almıştı çift doktor yapıyorduk ikiside bebek sağlığı için mamaya geçmeyi önerdi çok araştırdım evolvia yapmalarını rica ettim 4.5aya kadar direndim anne sütü için ama olmadı şimdi 20 aylık iyi ki o mamayı vermişim çok iyi geldi kızıma içeriği o kadar güzeldi ki doğru düzgün takviye ilaç kullanmagim halde mama öyle dolu icerikliydi ki 1 yas kan değerleri falan çok iyi çıkmıştı şimdi gece beslenmeleri beni zorlasada 2 yaşına kadar hala o mamayı alsin diye mama vermeye devam ediyorum gerektiği yerde doğru mamaya geçmek en iyisi oluyor