Sherlockholmes Bebemmm Yok yok ordan çekiyorlar parayı. Eğer çıkmazsa ev, geri oraya yatiracaklar parayı. Ordan çekeceğiz geri çıkmama durumunda işte, o yuzden
Nida1404 Sherlockholmes merhaba kuzenim başvurmuş ama eakü numarası kayıtlıymış başvuru yaptığı akşamı güncellemiş numarasını, yani 1 saae kadar güncellemiş, mesajda gelmemiş bilginiz var mı bu tarz durumlarda ne yapılıyor?
Prensesimlina Sherlockholmes merhabalar benimde aklıma şey takıldı çıkmazsa o parayı nasıl geri alacağız şuan internet bankacılığından başka bi bankadan havale yapacağım çekmek için bankaya mı gitmem gerekecek eğer çıkmazsa
Sherlockholmes Nida1404 Yani bilmiyorum ama mesaj kayıt olur olmaz gelmedi. Bazisina ertesi gün geliyormuş, ben gündüz başvurdum mesaj akşam geldi mesela.
incimng Sherlockholmes diğerleri 1 gün içinde diyor ya, muhtemelen is günü olarak sayıyor, hafta sonunu saymıyor. S
guneskorsi arkadaşlar bir şey danişmak istiyorum ben de başvurdum sms geldi iban vermisler online bankacılıkla ödeniyor di mi bir de alici ismine ne yaziyoruz bir ben mi anlamadim:)
Sherlockholmes guneskorsi Hesap sizin adınıza açılmış oluyor. Doğru girdiğinizde emin olup ibani, kendi adınızı yazacaksiniz
Sherlockholmes Prensesimlina Hesap bizim adımıza ama kart yok, hesabın acildigi bankaya gidip alabiliriz
guneskorsi araştırdım memur ücretlerine göre 6 ayda bir zam gelecekmiş ödemelere aklıma yatmadı vazgeçtim ücreti ödemekten.