AgentMom Hellomoto benim arkadaşımdı canım. Ben balonları aldım, ve arabayla malzemeleri getirip götürmesini yaptık. Mekanda bizim kafemiz. Balonlar da 400 civarı tuttu. Pastayı da arkadaşım yaptı. Elbiseyi de lcw Den aldım. Fiyatını sorarım isterseniz.
Hfsrmznn Seniss bizim de salı günü ama hala bişeye karar veremedik ailecek mi yapsak yoksa akrabalarla mi onu bile düşünüyoruz 😕
Pelu Oldugugibibiri 1500 e yaptırdım ama benim çok yakın arkadaşımdı ısrarım üzerine aldı normal dışarıya yaptığı fiyat 3000 imiş İstanbul Anadolu yakası İçin
Seniss Oldugugibibiri evet çok pahali. Çok güzel gösterişli oluyor ama o paraya ben bebeğime bir dünya şey alırım yani
MinikKoalam11 Seniss benim kızımda kasımda yaş günü kendi çapımda herşeyini kendim hazırlicam ufaktan hazırlıklara başladım yavaştan alıyorum malzemeleri