Seniss Kızlar oğlumun doğum gününe 1 aydan az bir süre kaldı. Güzel bir doğum günü yapmak istiyorum. Bebeğinin doğum gününü kutlayan anneler nasıl konsept seçtiniz fotoğraf atar mısınız banada fikir olsun .❤️🥰
hemsireemom Seniss haftaya kızımın doğum günü gold,somon,kahve tonları ağırlıklı bir konsept belirledik.Ağır ve şık.
Deletedmom_45 Seniss İnsallah olmustur resim yukleme sitesini degistirdim buradan yukledim 😍 bizimki konsept yok kafamiza gore oldu ama guzel oldu eglendik 😂 bu arada evimizin bahcesinde yaptik 🌸
MeloMelo Bizde kendi aramızda küçük birşey yapıcaz 3hafta sonra dinozor konsepti seçtim dinozor balonu aldım trendyoldan ve bu renklere uygun balonlar ve püskül☺️ Resmi yükleyebilmişimdir umarım😄
Seniss MeloMelo bizde babaannesi ve halalari ile kutliycaz bende konsepte karar veremedim bu arada çok güzel görünüyor
Hellomoto Seniss bizede 1 hafta kaldı restoranta yapmayı düşünüyorum konsept falan yapmicam manzaralı terasta Bi yer dediğim orda yemek pasta keseriz 5 kişi olucaz sadece 5 6 tane balon asarım müm çiçek o kadar
Seniss Seldamom ana sayfada sol üstte 3 çizgi var ya orada resim ekle vat oraya gir resim yükle de sonra altta kopyala çıkacak kopyala ve bu sohbete tekrar girip yapıştır
eylulannesii Seniss bizde bu pazar kutlayacağız bizim doğum gününü kayınvalidem organize ediyor deniz kızı konseptli bende görmedim daha ☺️