kurabiyem28 benim bebeğim de gündüz uykusunu yarım saatten fazla asla yapmazdı. Kurulu saat gibi. Maşallah diyim şimdi 1,5 saat uyuyor. Ama sebebi travma değil bence yalnız kaldığını gördüğünde tamamen uyanıyordu ben de vaktim varsa onunla uyuyorum, yoksa 28. Dakikada yanına uzanıyorum. Yarım saatlik uyku döngüsünde uyanıp beni görüyor ve dönüp uyumaya devam ediyor. Kendini güvende hissetmek istiyor bence.
Barış Musluyu ben de takip ediyorum ve iyileşmelere inanıyorum. Belki plasebo etkisi olabilir diye düşünüyorum bir yandan. Ama ben coşkulu duygular yaşayan, ağlayan o moda giren bir insan olmadığım için sadece gece uykusunda emzirirken konuştum iki gece. Sanki iyi gelmişti ya da ben öyle olsun istedim 😂