kurabiyem28 evet dediğiniz gibi de olabilir. Çünkü yoğunlaşmıştım üzerinde. Alternatif tıpa inanan insanlardanım, uç noktalar da abartılmadığı sürece. Ama yayınlarına katılan insanlar büyülenmiş gibi anlatıyor yaşadıklarını.
Kafamı karıştıran tek konu şu oluyor. Bu dönem de insanlar çok eğilim göstermeye başladı bu konulara. Bilinç altı regresyon, içsel gelişim vs konularına. Bir süre eğitim alıp sertifikalarını aldıktan sonra hemen kendilerini bu işte uzman kabul edip, danışan kabul ediyorlar. Barış muslu için demiyorum tabi ama genel olarak durum bu şekilde ilerliyor.