nidayalcindag09 düzenli kullanımda bol su da içiyorsan fayda ediyor canım, hatta şimdi ilk fincanımı içiyorum ben de. Bestlak damla vermişti bana doktorum onun da faydası var ama en önemlisi su ve uyku. Bunları aksatırsan ne yaparsan yap işe yaramıyor. Bir de emziremediğin için bol bol sağım yap, elle de sağ mutlaka pompalar tüm sütü sağamıyor