Kızlar sütümun artması için humana Still tea çayını önerdiler. Kullanmaya başladım bugün. Kullanıp memnun kalan var mı acaba? Bir de günde ne kadar içmem gerekiyor? Sezeryan doğum yaptım. Üzerinden 11 gün geçti ama çocuğum hala kuvezde emziremedim. Sütümün kesilmesinden korkuyorum. Faydasını gören oldu mu acaba?