Karinyoo ikiKudurukAnnesi evimin sıcaklığı 23 derecenin altına inmiyor kışın. Bana böyle bir tulum yetiyor tog olarak bilmiyorum
ikiKudurukAnnesi Noname21 valla canım geçen sene bmyle oldugu halde 900 tl fatıra geliyordu üstüm boş alttakiler de yakmıyor canım