ikiKudurukAnnesi Bu şekilde kullanan var mı kızlar altına uzun kollu zıbınla giydirsem olur mu 2 tog yazıyor evim 21 derece oluyor kışın terler mi veya üşür mü ilk defa kullanıcam bilmiyorum
Vanilya ikiKudurukAnnesi Ben woolnat ın kolsuz ve kollu almıştım. Ama kolsuz kışın iyi olmadı. Sırtı vücudu sıcak. Kolları soğuktu. Açıkçası kolsuz olanda çok memnun kalmadı kızım.Baharda veya kışa girerken kullandı biraz. Sonra verdim birine.
Karinyoo ikiKudurukAnnesi kışın uzun kollu yazın kısa kollu giydirin. Hello baby in hem yazlık hem kışlık tulumları var. Tercih edebilirsiniz. Ben öyle kullanıyorum
Noname21 ikiKudurukAnnesi bunun kalitesini bilemem ama bende kolsuz patoksiz kullanıyorum. Benimkinin tog değeri yok 24 derece ve altında kullanılabiliyor. Altına 8nce uzun kollu atletsiz giydiriyorum altına da bez sadece
ikiKudurukAnnesi Vanilya anladım canım ama yorganla yatarken de kollar açıkta oluyır yaa aynı mantık diye düşünmüştüm
Karinyoo Karinyoo ikiKudurukAnnesi https://www.e-bebek.com/hellobaby-basic-erkek-bebek-uyku-tulumu-p-21khlbeuyk002019 Bu kışın kullandığım yaz için kullandığım tükenmiş sanırım yok. Ama altı patikli üstü kısa kolluydu
ikiKudurukAnnesi Noname21 valla canım geçen sene bmyle oldugu halde 900 tl fatıra geliyordu üstüm boş alttakiler de yakmıyor canım