EsZe Evet kesinlikle var . Kızım surekli uyaniyordu açlıktan hipp dedigim gibi guzel anne sutune en yakin mama lakin doyuruculugu az diye ölçek arttırdım yine pek fark görmedim , eşimle biraz araştırdık bebelac Gold alalım dedik . Ve iyikide almışıź ilk verdiğim anı hiç unutamam biberon bitti kızım uyudu ve ozamana kadar aralıksız hiç 3 saat uyumamıştı . 3 saatin sonunda ben uyandirmasam dahada uyuyacakti yavrum açlıktan derin uykuya geçemiyormuş ... tecrübe edindim 😊