Meryemmtemev senayigit ben gnde 3 sefer 90 veriyorum ama o genelde 60 cc de kalıyor canım benm kızım 4 aylık 1 aydır tam anlamıyla mamaya başladık cok memnunum bircogunu denedm hep kabız yaptı kızımı hipp combiatic yapmadı ondada kilo almadı sadece bakalım bunada 2 haftadır kullanıyorum önümüzdeki ay görücem kilosunu nasıl etkiledgni ama gaz kabız kesnlkle yok oldu
Ayc_120619 senayigit ben günde bir gece uykusuna yatmadan 30cc veriyorum bi sorunla karşılaşmadım oğlum 2.5aylık
Duce28 senayigit Önce doktorunuza danışın bence . Bizde bebelac gold kullandik günde 3 kere verdim 70 cc yeterli oldu 😊
EsZe Meryemmtemev hipp combioticten bebelaca geçtiğinde ilk başta kabız oldu mu peki? Ben de combioticten bebelaca geçmeyi düşünüyorum da combioticte kabız problemi hiç yaşamadım şükür. O yüzden korkuyorum bebelacta kabız olur mu diye. Hipp yaradı da benim kızıma ama çok gazı oluyo bi de doymuyo sanki. O yüzden bi bebelac denemek istiyorum. Olmazsa yine hippe dönücem
senayigit Meryemmtemev doktorum hip veya bebelac gold dedi ama benmde bebeğime hip yaramadı gaz problemi oldu
senayigit EsZe hayır bebelac sindirimi en kolay mama demisti doktorumuz içeriğinden dolayı benim bebeğimdede gaz problemi cok fazlaydi
Duce28 EsZe hipp combiotic anne sütüne en yakin mama lakin doyuruculuğu az. Bende bebelac Gold'e geçtiğimde hiç kabız sorunu ilr karşılaşmadım ve doyurucu bir mama 👍 elbette her bebek ve gelişimi farklıdır deneyebilirsiniz , Tavsiye ederim 😊
Meryemmtemev EsZe yok aynı combiatic gibi zaten bi bebelac gold birde combiatic kabız yapmadı kızımı dgerleri hep kabız yaptı
EsZe Burhanaltintop normal bebelac gold almış bulundum elimde var şimdi. Sonrasında onu denerim olmazsa. Nutrikonforun farkı ne peki?
Anneyim_1806 Benim bebegimde 2ay 10gunluk . Bende her emzirmeden sonra mama veriyorum canim sutümle doymuyo cunku . 120cc veriyorum 3 saatte bi . Mamadanda gayet memnunum cok sukur😋
Burhanaltintop Duce28 emzirdiniz mi kalan zamanlarda? Sadece gece bile en az 3 kez veriyom. Doktora danısanadım malesef ama en kısa zamanda soracagım. 22 gunlukya hala daha 2 saatte bir uyandırmalı mıyım gece sizce yoksa kendi uyanır mı ackınca?
Anneyim_1806 Burhanaltintop benim bebegim 2ay 10gunluk canim ben geceleri uyandirmiyorum acikinca kendi uyaniyor zaten. Ama siz bilirsiniz tabi
Duce28 Burhanaltintop 2 saat diye belirtmeyin uyanikken surekli emzirin mahrum etmeyin lutfen 2 3 saat arayla uyurken emzirebilirsiniz ben hep emzirdim hala daha emziriyorum 😊
Anneyim_1806 Burhanaltintop 3saatte bi uyandir diyodu doktorumuz ama bazen 4-5saati buluyodu uyandirmiyodum . Ilk 2hafta dikkat ettim sonra zaten kendi aglayip uyaniyodu acikinca . Canim sarilik riskin yoksa korkma . Yinede 4saati gecirme . Ama bence acikan cocuk uyanir ya . Cok mu uyuyo sizinki
Anneyim_1806 Burhanaltintop valla canim biz 1hfta sonra kontlre gittik sarilk cok az vr oda her bebekte olur dedi . 1ay kontrlde korkmaynbundan sonra bisi olmaz demisti . Valla ayni bende 60cc 90cc degisiyodu . Simdi 120cc iciyo . Doktorum 90 gecmesn demsti hocam doymuyo diyodum o zaman ver annesi iştahli bebek demekki demisti😂 zaten ac kalinca diliyle itiyolar mamayi .benimki oyle yapiyo yani . Ilk 2hfta hastnde 30cc mama vern dediler salak gibi 30cc veriyodm cocugm surekli agliyodu meğersem açliktan ağliyomus . 60cc vernce uyuydu . Doğrusu en son 1haftalikken guzel uyudu . 2ayligiz gunduzleri sabah 6 aksm 9a kdr ayaktyz hep bi mizmiz hep bi ağlama ilgi felan🙄😂
Burhanaltintop Anneyim_1806 olsun ne guzel hasta olmasın ağlamasın da tek uyansın ıyun yapasın. Emzirdiniz mi peki ya da sağıp verdiniz mi mamayla beraber