Sumeyye068 iremnr yok kan falan yok sümüksü de değil . Galiba ondan diyorum artık ben de . Bekliyorum ağrılarının geçmelerini
Elifbeybi Sumeyye068 calgel diye bir jel var ondan alıp buzdolabinda bekletip damağına sürebilirsiniz ağrısını ve kaşıntısını alır. Hatta calpol icirip biraz bekledikten sonra da calgel sürün damaklarina belki rahatlayip uyur 😊🙏🏻
Elifbeybi Sumeyye068 vallahi ben ilk kızımda kullandım hic bi yan etkisini görmedim ikinci kızımda da baslayacagim.