Nhrnhr evet canım hatta zorla uyandiriyordum ayak topuğuna vuruyordum hafif hafif kulak arkasına masaj yapıyordum altını açıyordum öyle zar zor uyanıyordu hemşireler öyle göstermişti sarıligimiz 1 hafta sürdü geçti şimdi 40 günlük olduk zaten kendi uyanıyor geceleri hiç ellemiyorum 3 saatte bir 4 saatte bir uyanıyor öyle emziriyorum gece uykusu çok önemli.
Dert etme sende 1 haftaya kalmaz seninde kendiliginden uyanmaya basliycaktir sen sabırlı şekilde sarilığınin yükselmemesi için telefon saatini kur her 1 saatte emzir yada yarımsaatte 2 saat dolmasını bekleme.
3 kilo doğdu şuan 4.750 kg oldu.