Farahzeynep canim merak ettigim konuya deginmissin.. 20 gunluk bebegim cok sukur sariligimiz olmadi. Simdi 2 - 2 bucuk saatte bir uyandirip emziriyorum kendiside alisti ben uyandirmadan uyaniyor.
1.aydan sonra gece uykusunu cok bolmek istemiyorum 3 4 saatte bir emzirsem sorun olmaz demi yada kendisi uyanirsa versem