Aslında önemli olan gömülmesi gereken göbek bağı değil Plasenta Şahsen ben iki oğlumun plasentasında hastaneye bırakmadım ve aldım göbek bağı ile beraber yani en ucundaki şeyle beraber bir ağaçla beraber gömüyorum Böylece ikisi için de dikili bir ağacı oluyor çocuklarımın ikisinin anısına da ve böylesi benim içime daha çok sindi :)