MihraTas Ayzareyhann Biz Şırnak’ta yaşıyoruz burada doğum yaptığım için göbek bağını da evin önüne gömdük. İnşallah çocuğum büyüyünce dönüp dolaşıp buraya tekrar gelmez 😄
Minikereninannesi kivirciginannesi aynen benimkide ultrason goruntuleri nst sonucu vs hep ayni.kutuda
MerizKen MihraTas Şırnak’ta yaşayan biri olarak yanıt vermek istedim, gömmeye korkuyorum dolapta duruyor, bizim sıkıntı eşim buralı ve taşınmak imkansız 😂😂
Hndealnathn Ayzareyhann ben öyle seylere inanmıyorum ama annem oglumunkini 10 sene önce abime verdi abimde okuduğu üniversite bahçesine gömmus.kiziminki de evde duruyor 1.5 senedir😁
Ruyaalya Ayzareyhann Hacettepe üniversitesi rektörlük yakınına 🙏🥰❤️💓 profesor olsun ana bilim dalı uzmanı olsun benim kızım diyordum fırsat geçti.oraya gömdük 😂😂tabi işin esprisi kendisi ne olmak isterse yolu açık aydınlık olsun da
dilnuvaz Kabe örtüsünden bir parça hediye gelmişti. Oğlumun göbeğini o parçanın yanına koydum .Orada saklıyorum.Bu rituelin kaderine bir tesiri olucağını sanmıyorum ama böyle olması bana güvende hissettiriyor :)
GSevilay65 Ayzareyhann babası Galatasaray üniversitesi oraya gomucem dedi ama duruo 8 aylik olduk :) bende hacca giden olursa vericem beklemedeyiz o yüzden
AbrhamH GSevilay65 galatadaray universitesi ve hac iki ayrı uç 😄 benimki kayboldu bu arada..saklıyodum. temizlik yaparken kadın mı bilmedi ya da annem mi bilemedi attıysa yok bulamiyorum minnoşmun göbeğini :(