Birgocmenkustuo myemye_12 hayır hic sıkıntı olmadı, hatta ebem hemen doğumdan sonra istersen yardım edim dus al, rahatlarsın biraz daha dedi. Dedim cok yorgunum ben yarın almak istiyorum, ya da akşama doğru alirim(sabah doğum yaptim).
Themamacita myemye_12 ben sezaryen olduğum halde bir sonraki gün duşa girmiştim siz de girebilirsiniz bence ama çıktıktan sonra mutlaka dikişlerinize baticın süreceksiniz her gün de sürün enfeksiyon olmasın
Kuzeymommms myemye_12 Doğumdan çıktım bebeğim kontrol edilirken hastane odasında duş aldım hemen doktorumda söylemişti zaten bebeğin kontrol edilirken sen hemen duş al rahatla diye 4 dikişim vardı benimde
Aysenurun Ayakta duş alsanız daha iyi. Çıkınca da kurularsınz hiç sıkıntı olmaz. Antibiyotiği kesinlikle ihmal etmeyin bitirin.
S_x_w myemye_12 eve gider gitmez..yani 12-13 saat sonra falan..bir şey olmaz Şili’lerinize bir şey sürmeyin duş sonrası güzelce kurulayın yeterli
Bigelincik myemye_12 doğum yaptığım akşam hastanede almıştım ayakta alırsan bir sıkıntı olmaz demişti doktorum