3 aylıkken ek gıda lütfen yapmayın ya o bebek daha anne sütü ya da formül mama hangisini kullanıyorsa artık onu bile sindirmekte zorlanıyor ki ek gıdayı nasıl kabul etsin herşeyin bı zamanı var sonuçta öyle olmasa bebekler doğar doğmaz yürür konuşur o zaman yapmayın bunu bebeğinize ilerde bağırsak sorunu yaşayabilir