hilalyalp_35 Biraz önce instgramda idilsaliha kullanıcı adında biri önerilere geldi ve paylaismlarini bakinca bebeği 4 buçuk aylık bildiğin sürünüyor.
Zlm hilalyalp_35 surunmekten kastınız emeklemek mi tadimlarla ne alakası var onu tam anlamadım. Ama 4.5 aylık surunebilir bence nadirde olsa çok uzun süre gidemez belki ama
bombacimulayim hilalyalp_35 siz deyince baktıysa aşısız bebeğin erken geliştiğini herkese açık bir platformda söyleyebilecek kadar sığ akıllı…
ElifMeryem25 hilalyalp_35 bence çok yanlış henüz bağırsağı tam oluşmamaış oluyor 6. Ayı beklemek neden çoğu annelere zor ben anlamıyorum
hilalyalp_35 Zlm belki yanlış telaffuz etmiş olabilirim Instagram’da bakarsanız anlarsınız ismini yazdim
Bircaykoyicelim hilalyalp_35 Doktor kontrolü altında başladım ben . Bal kabağı ve havuç. Doktorunuz başla demeden kesinlikle başlamayın ama.
hayatbayatt hilalyalp_35 ya minnacık bebek daha bağırsakları narin ek gıda öyle çok da besleyici değil mama ya da süt durduk yere bebeğinizin bağıraaklırını bozup minnacık bebeği kabızla alerjiyle uğraştırmayın
Annekuzusu06 hilalyalp_35 benimki 3 ay 17 günlük ben yoğurt veriyorum meyvelerden bide bugün az kabak çorbası yedirdim
SunnyG Offf baktım hesaba aşı olmadığı için bebeğin erken geliştiğini iddia eden cahilin teki. Böyle insanlar toplum içine karışmamalı
hilalyalp_35 SunnyG asi olmadığını görmedim bende haz etmiyorum öyle insanları 3 aylıkken ek gıdaya başlaması dikkatimi çekti sadece
Elfvli hilalyalp_35 lütfen ya 3 aylik cok erken. Hadi iyi yada kötü doktor kontrolünde sadece mama alıyor diye 4.5 aylik başlatan doktorlar var ama bu kadar acele edilmesi doğru da değil.
hilalyalp_35 bombacimulayim ya gerçekten o kadarına bakmadım asisiz olduğu için ovunduyse buduruma sıkıntı ozmn 😊
hilalyalp_35 hayatbayatt cokk haklısınız ilk bebegimdede 6 ay dolmadan ek gıdaya başlamadım sadece merakımı gidermek fikir almaktı amacım birde muhabbet olsun diye ☺️
hilalyalp_35 ElifMeryem25 evet orası öyle cevremdede çok başlayan var onuda görünce çok şaşırdım buradada başlayanlar var mı diye yazidm
hilalyalp_35 Annekuzusu06 maşallah ben cesaret edemem heralde ya ama yinede fikir almak güzel teşekkür ederim 😍😍