Elhamdülillah ekimden beri çarşaf-ı Şerif giyiyorum 😍 1 yıl olacak neredeyse inşaAllah. Öncesinde ise ferace ve uzun örtü yapıyordum. İlk girdiğim zamanlar tunik, bol paça… her şey zamanla oluyor. Önemli olan tesettürün mahiyetini anlamak. Yani takliden değil de hakikaten neden tesettüre girmeliyizin bilincinde olmak. Elhamdulillah sonrası geliyor. Ameller niyetlere göredir. Sizin niyetiniz güzel olsun, doğru tesettüre girmek olsun yeter ki. Allah o yolu size kolaylaştırır. Tesettürden ölçüleri kısaca şöyle sıralarsak;
1- İç göstermeyecek derecede kalın
2- vücut hatlarını belli etmeyecek derecede bol
3- dikkat çekmeyecek şekilde koyu renklerden olmalı.
Unutmayın, tesettür güzelleşme amaçlı değil, bilakis güzelliği setretmek yani örtmek manasındadır. 10 tane erkek varsa, 8’inin bakışları bizi rahatsız eder değil mi. Hem bu hoş olmayan bakışlarda korunmak, hem de özgürlüğün en güzel yollarından bence. Çünkü doğru tesettürle karşıdakine şu mesajı vermiş oluyoruz “ benim istediğim ölçüde vücudumu görebilirsin “ bu özgürlüğün en güzel hali 🥰
Allah bizi de sizi de tüm inanan mümine hanım katdeşlerimi de bu doğru yoldan ayırmasın. Hakiki tesettürü hepimize nasip etsin. Tesettürümüzü iki cihanda da kötülüklerden, günahlardan bize örtü eylesin. Cehennem ateşine siper eylesin. Amin amin amin 🌿