Bu aralar aklımı kurcalıyor hatta rüyalarıma kadar giriyor. 1.5 yıl önce tesettüre girdim genelde kot pantalon tunik giyiyorum ve şal ama içim hiç rahat değil daha doğru yapmak istiyorum ferace olmasa da yazın en azından bol pantalon üstüne kap vs. Özellikle bol pantalonla kombin yapamıyorum. Siz nasıl giyiyorsunuz, fotoğraf da olur tabi başınızı filan kesip sadece kıyafet görmek amacım.