minisinannesiii33 ben de verenlerdenim , 60 kilo ile doğuma girdim 1 sene geçti 45 kiloya düştüm, çok bilgim olmamakla beraber diyetisyenim bazı testler istedi ( diyetisyenim çok yakın arkadaşım ve gebelik boyunca sağlıklı kilo alımında beraber çalıştık) tiroid den şüphelendik ama şükür hiç bir sıkıntı çıkmadı sadece d ve b12 desteği alıcam ve en azından 50 olabilmek için,ideal kilom 50 , bir program hazırlayacağız. Olumsuz etkileniyorsanız destek alabilirsiniz aslında .