minisinannesiii33 Herkes söyleniyor çok zayıfladın bak diye çocuğun peşinde kosturmaktan daha da eriyorum kimse görmüyor neden zayıfladığımı. Ama ben çok rahatsızım halimden birilerinin demesinden değil. Artık cidden her yerim ağrıyor hiç halim yok ve giydiğim kıyafetler yakışmaz oldu. Bı diyetisyene gitmeyi ya da bı ilaç takviyesi almayı düşünüyorum