Smnrsmnr ilk doğduğunda yoktu bizde. birkaç gündür var. bebeğim hasta bence burnu tıkalı zaten cok hapşırıyor aile hekimine gittik sadece sırtını göğsünü dinledi birşey yok dedi ama cocuk kusar gini öğüruyor bazen bence usuttu midesi bulanıyor ve burnu tıkalı. yarın eczane serum fizyolojik alicam bakalim yine aynı hırıltı olucak mı temizleyince . ama bugün duş aldırdım benim bildgim banyoda burun açılıyor. banyo sonrasi yine o horlama sssi var