cinarinannesi2707 bana da süt alerjisi dendi çocuk doktoru tarafından mukuslu kaka, gürültülü kaka, karın guruldaması gaz sancısı ve huzursuzluk şikayeti ile bana süt ve süt ürünlerinden uzak dur dedi 3 haftaya yakın diyet yaptım düzelmedi bende önce Hacettepe üni hastanesi önce çocuk pediatristine götürdüm kala ve idrar testi aldı. Sonuc çıkana kadar alerji doktoruna sevk etti. alerji doktoruna götürdüm bebekte kakasında kan yüzünde döküntü olmadan süt alerjisi diyemeyiz dedi. Diyetini yavaştan aç dedi. Yavaş yavaş. Sonra sonuçlar için pediatriste gittik tahlillerde bağırsak sorunu olabileceğini sindirim ile alakalı olabileceğini laktoza karşı hassasiyeti olabileceğini söyledi bana tekrar kakada şeker kromatografisi tahlili istedi. Bir hafta oldu sonuç bugün çıktı ve sonuçta orta laktoz yazıyor. Yarın sonuç için doktora gideceğiz bakalım bana ne diyecekler. Size tavsiyem bir alerji uzmanına götürmeniz bebeğinizi. Bebeğim bugün 50 günlük oldu bu arada. Kendim takip edeceğim kan vs görürsem götüreceğim bana öyle dedi alerji doktoru.