Buse18062 Merhabalar anneler , sütümü nasıl arttırabilirim lütfen tavsiye verin bir anda aşırı derecede azaldı 😔
Kalplilatte1551 Buse18062 Bestlak damla var süt artırıcı 20 damla kullanıyorsunuz birde duşta iyi geliyor masaj yapın gögsünüze ve kelimelerin ruhu vardır sütünüzün geleceğine inanın olumsuz düşünceleri kelimeleri kişileri ve stresi uzak tutun kendinzden ☺️
Selimkznky Buse18062 en az 3 litre su ve uyku ve meme boşta olsa emzirmek bu üçünü yap bak nasıl artıyor
Safiyesmom Buse18062 öncelikle sütünüzün azaldığını değil sürekli artacağını düşünün ve endişe etmeyin. Ama illa bir şey içeyim diyorsanız önce bol bol su kilonuza göre 25 kiloya 1 litre şeklinde her gün tüketmeye çalışın. 2. Olarak ben aloevera suyu içiyorum vitaminlerimi doğal olarak tamamlasın ve sütümün miktarı değil kalitesini arttırsın diye en önemlisi kalitesi zaten miktarı doğal olarak artıyor
Buse18062 Uzun-irem Uyku uyku uyku keşke bebeğim uyusada bende uyusam günlük 3-4 saatlik uykuyla duruyorum
Zehra5050 E bebekte emzirenler için arpa içeceği ve Hipp’in emzirme çayı var ben onu kullanıyorum artırıyor. Bol su, bulgur, yeşillik, meyve kompostolari, incir, hurma, da artırıyor.
Behiye09 Deli gibi araştırmalar yaptım herkesin her dediğini yapıyordum sonra instagramdan gebeanneyi takip etmeye başladım kendine İnan memene İnan bebeğine İnan mottosu vardı sonra kullandığım herşeyi bıraktım bebeğime kendime inandım başardım hepsi bir yere kadar arttırıyor önemli olan kendine inanmak benim sütüm var bebeğime yetiyor bebeğim doyuyor demek sütün artıyor kafan rahatlıyor herşey geçiyor😊
Alinin-annesi Süt arz-talep işi.. Artması için sık sık emzirmek ve bebeği memede uzun süre tutmak gerek, her bir meme için 15 dk gibi bir süre tutabilirsiniz. Üç günlük yoğun bir emzirme temposu ile arttığını göreceksiniz inşallah. Sütünüze inanın, bol su için, dinlenin, bol bol emzirin.
Buse18062 Alinin-annesi Bebeğim 4 aylık ve maalesef bir aya yakındır ciddi bir meme reddi yaşıyoruz süt sağma makinası ile sağıp veriyorum , gece uyku arasında emiyor sadece
Kbrburk Buse18062 bu benim rahmetli kayinvaludemin tarifiydi internette aynısı varmi bilmiyirum ama çok lezzetli ve keyifli bir çorba 3 kavak küp küp doğrayıp yağda biraz kavurup üstüne yarı tencere su koyup hasliyorum robota çekiyorum sonra 1 kase yoğurt suyu kayma ne varsa koyuyorum bu arada tabi 1 yumurta iki kaşık un tuz biraz daha su koyup çekiyorum robotta ikisini kestirmeden birbirine katıyorum bir tık kayniyor kapatıyorum hemen bir bağ dereotunu ince ince kesip karıştırıyorum tencereye ayyy ayda iki kere yaparım mutlaka eşim yoğurt kaymağı sevmiyor cocuklarda bir kavanozda biriktiriyorum yoğurt sularını ve kaymaklarini çorbaya özellikle onları koyuyorum ev yoğurdu olduğu için daha da sağlıklı hem afiyet olsun yaparsanız. Ruhu şad olsun mekanı cennet olsun annemden anneydi bana 😓