hemsire09 vala inanın hiç bişeyden kısmadım 10 aylıkdı eline pirzola verirdim yerdi asla da boğazına kaçmadı şimdi 2 yaşındayız kendi kendine herşeyi yiyor bugün kahvaltıda mesela tavada yumurtalı tost yaptım kendime de yaptım karşılıklı oturup yedik bir güzelce. Yok blendır yok şu boğazına kaçar demedim hatta önüne koyardım yerdi… biizm tek alerjimiz çilek hala da çileğe alerjisi var reçel vereyim dedim alerji oldu… kestim artık tamamen