84.5 kiloyla doğuma girdim 1 gün sonra 79 a düştüm. 5. Günümdede 75 e düştüm. Beslenmem gayet normal ekmeği çıkardım. 4-5 çeşitte süt yapıcı ürünler kullanıyorum.kaynar rezene e bebekten aldığım malt içeceği humanna vs. 15. Günüm bu içecekleri tüketmeme rağmen şuan hala 75te sabitledim. Bu İçecekler olmasaydı 70 e çok rahat düşerdim. Hamile kaldığımda kilom 67 filandı. Hedefim 62-63 bu dönemlerde çok rahat kilo verilebiliyor. Normal doğum yaptım sezeryanda nasıl bilemem