Areenn gonlumungozdesi ben düğününümden önce 2 ayda -11 vermiştim ama beslenme alışkanlığını aynı o şekilde devam ettirmediğimiz sürece kilo almaya müsait bir bünyeniz varsa yine alıyorsunuz
Tazeanne3434 8 kilo verip tekrar geri aldım emzirme dönemindeyseniz özellikle tavsiye etmem kendi beslenme düzeninizi oluşturun daha iyi
gonlumungozdesi Bende yarın başlıyorum diyetisyen ile birlikte bakalım ne olacak çok istiyorum kilo vermeyi
Aloneeee gonlumungozdesi 1.5 ay da 9 kilo verdim şimdi duraklama dönemindeyim ama iki haftada bir kilo fln gidiyor artık. 85 dim şimdi 76 yım
monalissa gonlumungozdesi ben 3 ayda 11 kilo verdim, emziriyorum aynı zamanda, diyeti bırakıp artık korumaya geçtim ama her şey yiyorum ve yağdan verdiğim içinde şu an hala kilo almadım, kendimi çok iyi hissediyorum, bence düşünmeyin,diyetisyene gidin derim
ayguldgn07 Merhaba hanımlar emzirdikçe bencede kilolar kesinlikle gidiyor tabii dengeli beslenmek sartiyla hamileigimde toplam 25 kilo almiştım oğlum 2 aylikken 12 kilo vermistim sonra diyetisyene gittim 2 ay 9 kiloda verdim ama diyetede pek uymadım açikcasi cunki emzirirken caniniz biseyler çekebiliyor sürekli suan diyetisyeni biraktim giden 21 kilo ve hiç spor yapmadım hiç ama yapmam gerekiyor sıkılaşmak için son 4 kilom kaldı onuda verdimmi tamamdır inşallah oğlum tam 5.bucuk aylık oldu bu arada
ayguldgn07 1.70boyum 66 kilo ile hamile kaldim 91′le doğuma gittim suan güncel olan tam 70 inşallah kalanida gidicek diye umut ediyorum
sinemmm58 gonlumungozdesi bende dahiliyeye gittim sırf diyetisyene yönlendirmesi için ama emzirme döneminde olduğunuz için gönderemem çok aşırı kilonuz yok dedi bende vazgeçtim o yüzden ama iştahım çok açık en azından onu tolere etmem lazım 🤦🏻♀️ Emzirirken iştah kapatıcı ilaç falan kullanamazmıyız acaba
gonlumungozdesi sinemmm58 dengeli ve sağlıklı beslenmek önemli olan diyetisyen emzirmeye uygun hazırlıyor zaten diyeti kişiye göre hazırlıyor ben başladım bana göre çok güzel liste hazırladı