Papatyag yok durulanmıyor. İsterseniz komple saça sürüp 30 dk bekletip durulayabiliyosunuz saç maskesi gibi. Ama ben fındık büyüklüğünde alıp saçlarımın uçlarına sürüyorum. İçinde 7 farklı yağ var özellikle hindistan cevizi yağı çok güzel bakım yapıyor gerçekten. Hindistan cevizi yağı çok faydalı zaten biliyosunuzdur hatta diş çıkaran bebeklerin diş etlerine uyguladığınızda ağrıyı da alıyo diye bi video izledim geçen gün😊