Papatyag Hanımlar saçlarım adeta mısır püskülü gibi. Saç kremi, maske de kullanıyorum ama yok. Düzleştirince ya da fön çekince bile aşırı sert duruyor. Su gibi akan saçlarınız için neler yapıyorsunuz?
Moonlightttt Papatyag aynı dertten muzdarip biriyim. Geçici çözüm olarak Elidor şekillendirici sürüyorum. Arkasına maşa,vb yapnca daha yumuşak oluyor
Canmmel-26 Papatyag güzel bi kuaföre git ama böyle kaliteli paraya kıyabileceğin onlarda pahalı saç keratinleri var yaptır bak farkı gör ben normal bi kuaförde yapmıştım etkisi oldu ama fazla değil sonra gittim yaşadığım şehirdeki en ünlü kuaföre bi keratin yaptırdım aman allahım sanki o saç benim değil ürünü sordum kutusunu 30 bine alıyorlarmış markayıda söyledi hatta unuttum benimde saçım boyadan dolayın yün gibiydi yumuşacık oldu
Papatyag Canmmel-26 Valla emzirmeyi kestikten sonra benim de niyetim o, artık üçe beşe bakmıcam çok moralim bozuluyor bu saçları gördükçe iyice de azaldılar :(
Moonlightttt lalbg merhaba ben de almayı düşünmüştüm, arkadaşım pek memnun kalmayınca gaz geçtim. Gerçekten işe yaradiysa alayım.
ArdicEge Papatyag keratin botoks yaptırabilirsiniz. Tam anlamıyla su gibi akıyor o zaman, tabi emzirmiyorsanız. Eger emziriyorsanız 8 saat emzirmemeniz lazımmıs.
Bbdlklc Papatyag trendyolda hem keratin hem brezilya fönü olarak satılan ürün var, saçları baya güzelleştiriyor, aklınızda bulunsun
lalbg Moonlightttt valla şöyle söyleyeyim benim saçlarım dalgalı ama saçma sapan bi şekli var bi de doğumdan sonra baya dökülmüştü. Her duştan çıktığımda saç uçlarıma biraz da ortalarına uyguluyorum. Hem çok güzel kokuyo hem de çok güzel besliyo. Bir de saçlarım bi gürleşti onun sayesinde mi bilemiyorum😊