Deletedmom_62 benimde gögüsüm öyle bir elimle tutarken bir elimle burnunu tıkadığı için meme tutuyorum üstten zor oluyor evet ama yan yatıp emzirmeyi deneyin bebeğim hiç bir şekilde bana tam dönük emmiyor sadece kafası dönük sıkılıyor çünkü bende yeterki emsin diye ona ayak uyduruyorum sadece size başı dönük şekilde eller ayaklar rahat kalsın birde öyle deneyin inanın emdikçe sütünüz de çoğalacak sizde mutlu olacaksınız bestlak damla sütümü arttırdı rezene de işe yarıyor kimyonu direk yutup suyla içiyorum bunları da öneririm