Deletedmom_62 neredeyse aynı şeyleri yaşamışız emzirmeyi sakın bırakma ilk ay benimki de az kilo aldı ben de mama+meme gidiyordum. Mamayı azalttım sadece memeye geçtim. İkinci ay fazlasıyla aldı kilo. Sütüm az gibi hissediyordum. Süt artırıcı bestlak kullandım. Humana still tea içtim. Her ağladığında daha yeni emzirdim demeden tekrar tekrar emzirdim. Arttı sütüm çok şükür. 25. Günden itibaren mamayı bıraltık. Bebek de kilo aldı. Bu arada aynı tartıda kıyafetsiz bezsiz tartılması gerek esas kilosunu anlamak için. Ben doktora gittim mamayı kendim kesmiştim. 25. Gün mamayı bırakınca 30. Gün aşıya götürdüm tartıldı az kilo almış ama sen emzirmeye devam et dedi sağlık ocağındaki hemşire. 1 hafta daha dayandım mama vermedim. Çocuk doktoruna götürdüm. 1 hafta önceki kilosuyla aynı çıktı. Çok üzüldüm. Dedi ki aynı tartı olması lazım. Şimdi buna üzülme 4 gün sonra bir daha gel. Bebek ağladıkça açlıktan ağlıyor gibi geliyordu. Dayandım 4 gün daha mama vermedim. Tarttı doktor 4 günde 120 gr almıştı. Çok iyi dedi. Bir de o sırada bebek çişini yaptı şarıl şarıl. Zaten beslenemeyen bebek böyle çiş yapmaz dedi. Uzattım ama demem o ki sürekli emzir. Ben bir de evdekilerle savaştım aç bu çocuk vs diye. Aç değil işte biraz ağlayacak ne var bunda. Ama mutlaka bi çocuk doktoruyla görüş. Bazen bazı bebekler mama+meme devam eder.