Ikrazumra19 oglum 28 aylikken krese yazdirdim, ilk bi hafta sinifa beraber girdik 15 dakkayla baslayip, 1 saate kadar uzadi bu sürec, sonraki hafta ben tualete gidiyorum diyerekten 15 dakkaligina siniftan ayrildim- 1 haftada sürec böyle ilerledi. 3. hafta 1 siniftan bi saat yalniz kaldi.. 4. hafta tam alisacakken baska iki tane cocuk yeni basladi ve sürekli aglamalarindan ( cünkü yeni alisma sürecindeler) oglum cok etkilendi.. bende Pädagoguyla görüstüm, oglumun diger cocuklarin cok aglamalarindan kendini huzurlu hissetmiyorum, saat ayarlayin onlarin gelip gittigi saatler disinda getiriyim oglumu. öylede yaptik. hatta hic yeni basmayin cocugu baska yeni basmayin cocukla ayni saate denk getirmediler bu 1 aylik alisma sürecinde. simdi bi bucuk ay oldu basliyali cok iyi gidiyor. ertelemenizi tavsiye etmem, sürec degismicek. sadece bu durumu bi sene sonrasina ertelemis olcaksiniz.. bu size yukarida anlattigim ise yurtdisinda krese alisma konzeptidir cogu yerde böyle alisma süreci uygulanir.