YektAli
Ben yavaş yavaş bıraktırdım yani 23 ayında başladım 25 aylıkken gündüzü bıraktırdım 28 aylık olmak üzereydi ya da 28 aylıktı tam hatırlayamıyorum o zaman da geceye bıraktırdık. Gece beslenmesi bırakmak daha zordu ilk önce gece beslenmesini yavaş yavaş yapıyordum yine emmediği için uyumuyordu, artık emzirmeyi kesmenin zamanı gelmişti bir türlü bıraktıramıyordum ama sabahlıyorduk hatta mecburen sabır taşı bile sürdüm pek tavsiye etmiyorum ama ben mecbur kalmıştım daha sonra öncesinde aklıma gelmesi gereken dahiyane fikrim sonrasında geldi anneme uyandığı zaman sen baksan anne yanında sen olsan dedim böylelikle 3 günde yani ben yanında olmadan 3 günde memeyi unuttu daha doğrusu gece unuttu sonrasında biraz uyandı dizime aldım uyanınca hatırlamıyorum ama bir ay sonra kesintisiz uyumaya başlamıştı tabii yine uyanıyor yani tuvalet için uyanıyor su içmek için uyanıyor veya bir rüya görüyor sanırım ama sadece bir defa uyanır maksimum 2 olsun ama hemen uyur hasta olmadığı sürece.