Herkese merhaba 🌸
Dünya için küçük benim için ise çok büyük bir olay hakkında yardımınıza ihtiyacım var..
Oğlum 20 aylık 4 ay sonra o kreşe ben ise başlayacağız bana ve memeye aşırı düşkün ve hep yalnızdık bu surecte. Herkes memeyi biraktir diyor bir süredir konuşup anlatmaya calisiyorum asla anlamıyor aksine daha da düşkün oldu. Annem yanıma geldi 1 haftalığına ben varken biraktir diyor. Nasıl yapacağım birden bırakmak istemiyorum ama konuşarak olacak gibi durmuyor. Biraz daha emzirmeli miyim kendim biraktirabilir miyim yoksa annem yanımdayken denemeli miyim?
Deneyimli arkadaslar fikirlerinize ihtiyacım var yardımcı olabilir misiniz ?