Merhaba ben bebeğim doğduğundan beri her kaka yaptığında lavaboya götürüyorum; bebeğin sırtını sağ omzuma yaslayıp sağ elimle de ayaklarını tutup yukarı kaldırıyorum böylece aynada poposunu görerek sol elimle yıkıyorum. Sonra havlu ile hemen güzelce kurulayıp bezini bağlıyorum. Diğer alt değiştirmelerde de pamuk ıslatıp siliyorum, e bebekte büyük kare pamuklar var çok rahat oluyor. Islak mendili sadece seyahatlerde ve dışarda kullanıyorum. Bir kez bile pişik olmadı çok şükür, hiçbir pişik kremi yağ vs kullanmadım. Bu uygulamayı tavsiye etmek istedim. Sağlıklı günler dilerim.