Dalpa ben de çok yaşadım bebeğimde pişik durumunu hamazink diye bi krem var eczaneden reçetesiz alabilirsin fiyatı da çok uygun ve bitkisel içerikli hamamelis otundan yapılıyor. O kesin çözüm oldu kime önerdiysem de çok memnun kaldılar bi sürmeyle bile geçiriyor inan. Ama şunu da söyleyeyim pişik yapan şey ıslak mendilin ıslaklığını kurutmadan bebeğin altını kapatmak yani nemli bırakmak pişik yapıyor kurutmak havalandırmak lazım kremi de sürdükten sonra bi kaç dakika emmesini bekleyip sonra kapatmak lazım.