Esraburkay yani bu vatandaşa kolaylık mı zorluk mu bilemedim, millet her yıl artan kira parasını ödeyemiyor, 6 ayda bir artınca nasıl altından kalkacak
Metre kareler çok düşük, fiyat yüksek ödemeler 3 binden başlıyor nerdeyse e asgari ücretle geçinen biri bunu asla karşılayamaz, hem kira hem taksit nasıl ödenecek, öyle borçla harçla olacak iş değil
Zaten 16 bine kadar sınır koymaları bu ülkenin geçim tablosunu ortaya çıkarıyor,
16 bine kadar maaş alıyorsan Fakir kategorisine giriyorsun diyor ama asgari ücret 5500₺
Pek mantıklı görünmüyor yine de herkesin hakkında hayırlısı olsun