Esraburkay peşinat işi bozuyor bence. Asgari ücretliye imkan sağlamak için yapılan bir projenin peşinatını bu kadar yüksek tutmak çok saçma. İnsanların peşinatı verecek birikimleri yoksa ne olacak? Çoğu hem kira ödeyecek, hem peşinat için kredi çekip her ay faizli ödemek zorunda hemde tokiyi ödeyecek. 5.500 le mi olacak bunlar?