Bende bebeğimi silikonla emziriyodum sütüm azaldı , yoğun bakım sürecinde korona olduğum için sütüm alınmadı sadece mama verildi, sonra üzüntü stres derken sütüm kesildi 10 gün sonra 3 aylık olucak bebeğim şuanda sadece mamayla besliyorum , 2 aylık kontrole gittiğimde doktorumuz sadece mamayla beslendiği için ve biraz kaka problemi yaşadığımız için her beslenmenin arkasından 15- 20 ml su içirmelisin dedi. Ben okadar içiremiyorum tabi , suyun tadını sevmedi sanırım 5-10 ml anca içebiliyor her beslenmeden sonra