eminepekkan Bebeğim 4 aylık. nerdeyse tamamen mamaya geçtik, ne kadar su veriyorsunuz? Doktorumuz yaklaşık 1 çay bardağı vermen lazım dedi ama benim kafam allak bullak oldu her yerde ayrı bişey yazıyor 😥 Sizler veriyor musunuz, ne kadar veriyorsunuz?
Bircaykoyicelim eminepekkan Doktorumuz yaklaşık 1 çay bardağı vermen lazım Yok artık 🙄 6 aydan önce mama da içse Anne sütü de alsa su verilmeezz. Ek gıdaya erken başlar o ayrı o zaman verin. Ek gıda almıyorsa lütfen 6 aydan önce su vermeyin. Ben verdim bişey olmaz diyenleri de duymayın. Bebeğinizin böbreklerine çok zararlı su.
Gamze46 eminepekkan Yanlış anlamış olmayasınız ilk kez duyuyorum bı çay bardağı su verilmesi gerektiğini bizim doktorumuz mama sonrası bir çay kaşığı verebilirsin dedi oda ağiz kuruluğu ve pamukçuk olmaması için dedi
eminepekkan Dlshnn3 Bircaykoyicelim Haticekanik Gamze46 Gerçekten öyle dedi, bende çok şaşırdım zaten içmiyor çay kaşığı ile veriyorum çıkarıyor Birde bebeğim prematüre çok tedirgin oluyorum, sütümde iyice kesildi kesilmek üzere 20 30 CC anca çıkıyor sizler neler yaptınız süt arttırmak için? Ek olarak göğüs ucum yok silikon uç ile emziriyorum onuda çekemiyor birazda ondan dolayı kesildiğini düşünüyorum, çok üzülüyorum süt veremiyorum diye 😥
delirmeceler Bircaykoyicelim yanlız kendi doktoru su vermesi lazım demiş ve doktorlar sadece mama ile beslenen bebeklerde bağırsaklarda kuruluk olmasın diye su verilmesini öneriyorlar
Alparslan616161 Bircaykoyicelim sadece mamayla beslendiği için verilir asıl sadece mama böbreklere zarar verir 3 aylıkken işemiyor diye doktora gittim sadece mamayla mı besliyorsn dedi evet dedim su veryrmsn hayır dedim kızdı yarım çay bardağı vermelisin dedi içerler kurulduğu için çiş yapamıyor dedi bu konu için 2 devlet 1 özele götürdüm 3 üde aynı şeyi dedi burda bi postta görmüştüm kadın su vermiyor diye çocuğun bıngıldağımı ne zarar görmüş doktor su vermedi diye öyle olduğu söyleyip tepki vermiş anne sütünün ön sütü su geliyor ihtycı karşılanıypr ama mamada öyle değil en iyi doktorlara götürdüm hepsine vermelisin dedi
Bal_bebegim Bircaykoyicelim nasıl mama da icse su verilmez. Yanlıs biliyorsunuz mamaa içen bebeğe su verilir. Ölçeği de Dr öyle demişse verin zamanla arttırısınız.
Bircaykoyicelim eminepekkan Hiç üzülme. Bı tek sen mama ile besleniyorsun bebeğini. Bebeğin sağlıklı olsun gelişimi güzel olsun yeterli önemli olan bu❤️ Rabbim hayırlı ömürler versin 🙏
Gamze46 eminepekkan Çok geçmiş olsun canım ama üzülme kendini uzdukce dahada azalacaktır sütun bol bol su iç ceviz badem kuru yemislerden ye ememiyorsa bile sık sık pombayla sağarak ver sagdikca da cogalacaktir
Haticekanik eminepekkan Benim bebeğim de sarılık oldu sütüm çok az geliyor hâlâ ek olarak mama veriyorum benimde ucum hiç yok silikon uçla emziriyordum sonra kendisi tiksindi ve bir şekilde memeyi tutturmaya çalıştım kendisi de tuttu 1 aylıkken tutabildi deneyin mutlaka silikon uçta süt azaliyormus doktorum söyledi sizde bıraktırma ya çalıştın destek alın lütfen
Saaki eminepekkan merhaba eğer sürekli takipli doktorunuz su verin dediyse verin ama bir çay bardağımi bir çay kaşığımi tekrar sorun öyle verin benim bebeğim sadece 1 ay anne sütü alabildi 3. Ayında doktorumuz mamanın içerisinde ki su bebeğin su ihtiyacını karşılar ama çok sıcak havalarda 3-4 tatlı kaşığı verebilirsin demişti.. doktorun kendisi doçent , burada internetten okuma yaparak sağlık bilgisini dikkate alma lütfen kendi doktoruna tekrar danış bebek senin bebeğin enn doğru kararı sen verirsin.
eminepekkan Saaki 2 kere sordum öyle dedi gerçekten bende şok oldum. Doktorumuz da gayet iyi her konuda güzel bilgi veriyor anlatıyor ama bu su olayında böyle demesi çok kafama takıldı
eminepekkan Haticekanik çok fazla denedim inanın hatta cevredekiler büyüdü artık tutabilir diyor ama tutturamadı Makine ile sağdım uç biraz çıkınca verdim hemen ama imkanı yok Şuan kendi annemin evine geldim Konya’ya, ben adana da oturuyorum. Annem bile diyor ki hala nasıl tutamaz, ben tutturamadım gel sende dene dedim ama tabiki yine kazanan Mira hanım oldu 😥
Haticekanik eminepekkan Bana da bir abla göstermişti ebe öğretmiş ona da . Sizde destek alsanız ebelerden belki yardımcı olurlar internetten falan baksanız nasıl tutturulur diye 🤔Allah yardımcınız olsun
Bircaykoyicelim delirmeceler Dediğim gibi mama yada Anne sütü hiç farketmiyor. Biz önermiyoruz su verilmesini. Bebek ek gıdaya erken başlar o ayrı o zaman verilir.
eminepekkan delirmeceler Bircaykoyicelim Saaki İşte herkes çok farklı düşünüyor, mamadan sonra 1 2 çay kaşığı veriyorum bende zaten içmiyor ama tedirgin oluyorum doğru mu yapıyorum yanlış mı yoksa diyerekten 😥
delirmeceler eminepekkan bebeklerim premature doğdular ve 4.cü ayda tamamen mamaya geçtiler anne sütü reddi yaşadık yenidoğan yoğun doktorumuzdan şuanki doktorumuzda dahil mama ile beslenen bebeklerde mama sonrası su verilmesini söylüyor bağırsaklarda kuruluk olmaması adına ben mama sonrası 1 çay kaşığı su veriyordum 2 saatte 1 besleniyorlardı gün sonunda evet bir çay bardağına yakın oluyor
Saaki Bircaykoyicelim siz kimsiniz unvanınizi öğrenebilir miyim? Doçent , Profesör yada bir doktorun bu sayfada gezeceğini düşünmüyorum? Kendi çocuk doktoru içirebilirsiniz demiş siz muayenesini bile bilmediğiniz bir bebeğe kesinlikle su verilmez diyerek belki bir riske sürüklüyorsunuz . Evet bende 6 aya kadar verilmesine karşıydim ama bilinçli bir doktor verilecek diyorsa verilecek bitti.
Bircaykoyicelim Saaki bebek hemşiresiyim. Eğer bebeğin bı problemi olsaydı Arkadaş bunu belirtip sorardı. 4 aylık bir bebek 1 çay bardağı su içemez. 1 çay bardağı suyun böbreklerine verebilecek zararı biliyor musunuz? Bı yorum yapmadan önce düşünmenizi tavsiye ederim. Iyi günler.
Saaki Bircaykoyicelim doktor değilsiniz sonuç itibari ile … Hanımefendiye yazdığım yorumu gorseydiniz düşünerek yazmış olduğumu da görürdünüz . İyi günler