yuzoniki45 oglum bir yasindan sonra yüzü böyle oldu ben isilik sandim fakat günde iki kere yikanmasina ve sabah aksam yüzünü nemlendirdigim halde gecmedi kac dokotea götürdüm alerji dediler isilik öpmekten en sonunda cildiyeci götürdüm atopik dermatit dedi bioderma kullaniyorum tamamen gecmedi ama azaldi cok sükür bol bol nemlendirmen lazim ve 10 dk fazla banyo yapmamasi gerekiyor gecmis olsun🌸