yuzoniki45 Bebeğim 1 aylık, yüzünde ve boynunda bu tür döküntüler var yavaş yavaş vücuduna da yayılmaya başladı. Başına gelen var mı ? Ne yapmam lazım ?
momandad_16 yuzoniki45 benim oğlumunda yanaklarında var 1 yaşında hala var atopik ciltli dedi doktorlar cildi kuru ama siz bi doktora götürün vüucuduna yayılmasını bilemedim belki yenudoğan olduğu için oluyordur yenidoğanda oluyor öyle döküntüler
yuzoniki45 gulsahakgun götürdüm zaten sadece nemlendirici krem önerdi kortizon veremem çok küçük dedi
gulsahakgun yuzoniki45 aa ciddi misin herhangi bi film tomografi vs cekmeden krem mi verdi ? basit bi disari atma gibi gözükmüyo belki cigerden gelen bir rahatsizligin disa vurmasidir
momandad_16 yuzoniki45 anladım bence yarın siz bi sağlık ocağına falan gidin ne olur ne olmaz belki alirjisi falanda olabilir bebişin
Hasmeftun yuzoniki45 hayatım hastaneye gotursene isilik falan degil burada yardımcı olacak kimse yok doktor en iyisini bilir
yuzoniki45 Hasmeftun götürdüm zaten doktor çok öpmekten, kıyafetlerinden yada senin yediklerinden olabilir dedi nemlendirici önerdi kortizon veremem dedi
Morningstar yuzoniki45 biz bu döküntülerin üzerine bir de uzun yol yapmıştık hava çok sıcaktı o zaman isilik de oldu yüzü çok kötüydü kurt kuruydu böyle nokta noktaydı çok kötüydü 1 aylık doktor kontrolünde doktor merhem yazdı losyon ile şampuan bunları kullaninca geçti başka huzursuzluk vesaire olmadığı için alerjiden şüphe etmemişti ama oğlumun cildi hala kuru yani atopik bir cilt gibi az salya akıyor yine tahriş oluyor bol bol nemlendiriyorum
Hasmeftun yuzoniki45 yaa geçmiş olsun dikkat edin opturmeyin kimseye kıyafetlerini sizin kıyafetlerisden ayrı yikayin ve ütülemeden giydirmeyin❤
gulnurce yuzoniki45 benim kızımda bugün tam bi aylık oldu öpmekten kıyafetlerimizle temastan falan oluyomuş istersen fito krem ya da hametan kullanabilirsin demişti doktorumuz
yuzoniki45 Hasmeftun çok teşekkür ederim, gelen kimse yok o yüzden öpen yok ama kıyafetlerden sanırım 🥺
gulnurce yuzoniki45 evet kızım iki hafta yoğun bakımında kaldı doğduğunda ve görmeye gittiğimde hemşireler veriyordu pişik kremi yerine bundan kullan daha iyi falan demişlerdi. Keza doktor da aynı şeyleri söyledi
yuzoniki45 Morningstar bizimde huzursuzluk vs herhangi bir şeyimiz yok ama doktorumuz losyon falan başka bir şey vermedi. Size verdiği merhem neydi ? Hangi losyon ve şampuanı kullandınız ?
Morningstar yuzoniki45 minidolin şampuan ceradolin losyon ve advantan krem iki gün içinde geçirdi ama sizinkinden daha kötüydü görüntü herşeyi sürekli nemlendirdim ve günde bı kere onu sürdüm
HLmom yuzoniki45 kizlarimda süt alerjisi olduğu için böyleydi yüzleri ciltleri çabuk kuruyodu ve döküntü oluyordu ona göre losyon ve sampuan kullandim rahat ettik ara ara da saf zeytinyagi ile yagliyordum