yuzoniki45 cok gecmisler olsun, yok kuzum bi iligisi yok kundakla sariligin,
Sarilikken zaten hep uyuyordu ve kundaga gerksim duymamistim…
Ama sariligi gerilediginde, uykusu hafiflemeye ve yenidogan reflexleri baslayinca, kendini uyandiriyordu, o yuzden kundaga gec basladim