Gzd_erclk ay şimdi ben böyle bi konu açacaktım 😍 kenarda bekliyim 🫠 bende doktor tavsiyesi ile 5aylıkken geçtim sebzeleri tadım yaptık yoğurt mayalıyorum meyve püresi yapıyorum kavanozlara çok seviyor. Bazen meyveleri cam rendeden geçirip o an yediriyorum. İki hafta sonra 6aylık olunca çorbalara geçicem, peynir labne yapcam 🥰 Şuan kahvaltıda ne yedirsem püre olarak ne yapsam diye arayıştayım geçen sade avokado yedirdim sonra püresini yaptım bugün ev yapımı bebe bisküvisini ezip meyve püresi yoğurt yumurta sarısı yapıp verdim vs vs bu şekil ne yapılabilir acaba nasıl çeşitlendirebiliriz birde 6aylıkken böyle püre yapmadan ayrı ayrı yiyebilir değil mi kahvaltısını ?