Ayso5 Arkadaşlar yoğurt alerjisi olan var mı biz tadimlar da alerji olduk Daha doğrusu test vesaire yapmadık sadece ağız etrafında küçük küçük noktalar oluştu birer arayla denedik yine aynısı şeyler tespit edildi O yüzden doktorumuz bir yaşına kadar vermememi önerdi de benim gibi olan var mı
Jelibonsmom Moana mukuslu kaka, aşırı gaz , huzursuzluk yaptı maalesef. Uykularını da etkiledi bu durum, çok kısa süreli uyumaya başladı be ağlayarak uyanıyor
Simge723 Gzd_erclk bizde sebze ve meyveyle başladık 3 gün kuralıyla ama püre olarak değil buharda haşlayıp parmak boyutunda keserek koydum önüne biraz oynadı biraz yedi bazısını yere attı ama pes etmedim hep bu şekilde devam ettim hiç püre vermedim şuan 1 yaşında sadece 2 dişi olmasına rağmen herşeyi çok güzel yiyebiliyor çiğniyor başlarda tıkanmalar vs oldu ama hepsini aştık size de tavsiyem blw yaparak başlamanız hem size çok büyük kolaylık hemde bebeğinizin gelişimine katkısı çok tabi bunların yanında nasıl beslerseniz besleyin bebek ilk yardımıyla ilgili araştırmalar yapın çünkü çok dikkat edilmesi gereken bir dönem başlarda tıkanma öğütme vs çok oluyor panik yapmadan neler yapılacağını bilmek en önemlisi ☺️
Seydasevdali Murataleyna 2.5 aylıkken başladık armut felan emiyordu 4.5 aylıkta çorbalara başladım valla
LohusaCicegi Murataleyna Hayır başlamadım. Cumartesi günü patates ile başlayacağım ama. Doktorumun önerisi ile ilk sebzelerden başlıyoruz. Tadım olarak gideceği için patates bitince 6. Ayımıza girmiş olacağız. Doktor 5 gün varken başlayabilirsin demişti.
Yagmurnck Murataleyna evet doktorum sebzeyle sonra yoğurt sonrada meyve önerdi sebzeleri bitirdik ve çorba yaptım bugün gayet güzel içti ama iki yemek kaşığı yedirdim sadece bir anda midesine yüklenmek istemedim
ysmnalpy Bebekceylin evet özellikle sabah verdim 11 lerde alerjisi olursa gün içinde görebileyim diye. Tadımları günde bir kere verdim tadımlar bittikten sonra üç sebzeyi karıştırıp çorba yaptım çorbayı da sabah akşam verdim öğlende de meyve verdim
aysegulsarac Noriye valla çocuğa bağlı o ben 4 buçuk aylıkken kasigima tabağıma saldırıyordu doktoru ile konuştum verebilirisniz tadim ile dedi yoğurt ile başladım sonra sebzeleri verdim günde 2 öğün yedirdim şuan papates salatası yiyor 5 ay 27 günlük 🤭
Bekirtuna Benim ilk bebegimde mama kaşığı mama tabağı şudur budur hiç biseyi yoktu. İlk ek gıdaya da kendi yediğimiz yemeklerden başlamıştım hepsini de yemisti. Yavrum benim.şuan 8 yaşında çok şükür sağlıklı sıhhatli. 2 çocuğuma tüm herseyini aldim o daha şanslı. özel.kasik Tabak en iyisinden mama sandalyesi aklıma ne geldiyse aldim ilk Kabak verdim yemedi patates verdim havuç verdim hiç birini beğenmedi. Ozel sebeplerden dolayı ilk cocugum bu kadar şanslı değildi. Kısacası stres yapmaya gerek yok bence. Yiyen çocuk herturlu kasiktan herturlu tabaktan ve her türlü yemeği yiyor zaten…
SCerenY Gzd_erclk ben chicconun kaşığını almıştım kullanmak biraz zor ama yumuşacık hiç acıtmıyor bebişimin ağzını 🥰 önlük oioininkini kullanıyorum çok memnunum
Seydasevdali Gzd_erclk bence püre alıp yedirmeyi düşünüyorsan kendin yap püreleri satın alma bi çok markada organik deselerde değil bide bişey yedirirken asla korkma aman boğazında kalır aman yutaöaz diye sıvından yavaş yavaş taneciğe geç ki dişi çıkmaya başladığında hala sıvı tüketiyorsa katı gıdaları yemek istemiyor çocuk aklıma gelenler bunlar bol bol çorba yoğurt meyve yedir kilo aldırıyor çorbasına küçük küçük ekmek doğra içir bunun için linçleyenler olur ama biz salçalı ekmekle büyüdük valla 🙃 zaten artık yedirdikçe ne yiyo ne içiyo neyi seviyo anlıyorsun zamanla
Seydasevdali Gzd_erclk istediği kadar su içir doktorumuz emerken sütünden ne kadar su aldığını sende bilemezsin bende bilemem sadece bebek bilir istediği kadar su ver demişti kaynatıp ver istersen ben direk çeşmeden veriyorum ben ne yersem genelde onu yiyor bugün köfte pilav yoğurt yedi Mesela dünde ciğer pilav yedi ek olarak bol bol meyve kaşık mama yediriyorum. 4 aydır sabahları ekmeği doğruyorum sıcak su koyuyorum pekmez karıştırıp veriyorum 4 ay boyunca her kahvaltıda bir kase yedi içim rahat oluyor doyduğunu anlıyorum ek olarak peynir reçel salatalık yiyor yanında bazen yumurta sarısını şeftali ve hafif sütle karıştırıyorum öyle bişeyleri uyduruyorum bazen muz bebe bisküvisi süt ceviz içi labne yumurta sarısı ve pekmezi karıştırıp veriyorum baya enerjik oluyor 😂 ilk zamanlar çok panik olıyordım doyuyormu acaba ne yedircem vs püreler felan veriyordum annem sağolsın ne bulsa çocuğun ağzına tıka tıka alıştırdı beni şimdi artık birlikte cips felan yiyoruz 😂 11 aylık olucaz
ysmnalpy Merve5306 ben pek memnun kalmadım deli önlüğü gbi oluyor biz olsak bizde rahat edemezdik içinde o yüzden kirlensin üstleri napalım önemli olan kendi kendine yemeyi başarmaları