Saafie yanımızda beşiğinde yatıyor. Besigimiz kırıldı geçenlerde ama taş gibi sapasağlam yaptık şükür onardık 🥲 oda yapacaktık aslında ama bizim evimiz kışın biraz soğuk oluyor yatarjeb kapıları kapatmamiz gerekiyor sesini duyamazdim telsiz alsam bile sürekli üstünü ortmem gerekiyor sabaha kadar açıyor bu sefer yine olmayacaktı acaba üstü açık mi diye ben uyuyamam çünkü. Bu sene de yanınızda yatacak sanırım 3. Yaşına gelirken ayiririz. Şuan 15 aylık.