Sedoshuma ben de o beşikten kullandım ben memnundum ama oglum bir türlü sevemedi o beşiği. Koyunca ağlıyordu resmen. Hamakta yanımızda arada o beşikte derken beş ay idare ettik. Hamileyken yoyko park beşik alıp odasına koymuştuk. Tatil dönüşü park beşiğe geçtim. Bu beşik de anne yanı olabiliyor yatağıma birleştirdim icine de yatak twinny yatak aldım. Maşallah oğlum cok sevdi. Döne döne uyuyor. Benim oğlum henüz kalkamıyor alt kademeye geçirmedim o sebeple. Yatak kalitesi uykuyu cok etkiliyor benim oğlum bu yatak sayesinde hamağı unuttu. 4-5 yaşına kadar kullanabilir.
Benim oğlumun odası var ama ben ayıramadım ya. Sık uyanıyor ve beni görmek istiyor görmeden uyumuyor sekiz buçuk aylık bir yaşına kadar yolu var diyorum ben de 🙈 ondan ziyade ben ayrılamıyorum gece onu görmeden içim rahat etmiyor. Bir de uykum ağır olur duymam diye cok korkuyorum. Eşimle memnunuz halimizden. Herkesin kendi alanı var sonucta.